Pretty Moms Diary

Tuesday 28 October 2014

KEKERINGAN JEJAS HUBUNGAN SUAMI ISTERI (BACAAN DEWASA)

Selamat Petang Semua,

Saya pernah terbaca, seorang isteri yang baru sahaja 7 bulan melahirkan bayi pertama melalui pembedahan caesarean. Beliau dan suami memulakan hubungan kelamin selepas anak berusia enam bulan selepas memastikan luka pembedahan telah sembuh sepenuhnya. Masalahnya, beliau mengalami 'kekeringan' yang kritikal di bahagian sulit sehingga menyebabkan kesakitan sehingga tidak selesa untuk 'bersama'. Beliau sudah mencuba untuk menggunakan pelincir tetapi selepas menggunakannya, beliau mengalami masalah keputihan yang teruk.

Masalah 'kekeringan' ini selalu kita dengar lebih-lebih lagi apabila melahirkan anak pertama. Salah satu cara yang disarankan oleh perubatan adalah dengan menggunakan pelincir tetapi masalahnya pelincir pula membawanya kepada masalah keputihan.

Jika anda mengalami masalah yang sama seperti ini, saya cadangkan Alfalfa Complex Shaklee. Alfalfa telah digunakan oleh manusia sejak lebih dari 2500 tahun dan telah dikenalpasti sebagai makanan yang paling kaya dengan pelbagai nutrisi dan zat galian. Ia kaya dengan protein, asid amino, klorofil, serat, 15 zat galian, 10 vitamin, 8 enzim dan fitokimia.

Alfalfa adalah "Raja Segala Tumbuhan". Ia membantu mencuci hati, darah dan usus, melawan alahan, memperbaiki sistem penghadaman, menyingkirkan lemak dan kolesterol, melawan tumor, melegakan keletihan dan mencegah athritis.

Tahukah anda Alfalfa ni mengandungi phytoestrogens juga menyebabkan ia mempunyai fungsi seperti kacip Fatimah, maka, membantu dalam “hubungan” suami isteri (enhance libido). ..Jadi jika rasa rasa mcm teruja nak cuba.. silakan yaa Sumber : mamafaiz.com

Kalau teruja nak mencuba, dipersilakanlah ya. Isteri-isteri yang tidak mengalami masalah pun sangat digalakkan untuk.

HUBUNGI SAYA UNTUK MEMBUAT PESANAN SEGERA!

Untuk maklumat lanjut mengenai pertanyaan produk / pembelian produk / keahlian Shaklee / menjana pendapatan 4-5 angka bersama Shaklee, boleh lah berhubung dengan saya.


Mama Putri
Shaklee Independent Distributor [ ID 892829 ]
Email: mamaputrivitamin@gmail.com
Fb: Irs Shashamom
Whatsapp / SMS 016-831 5405


Untuk pengetahuan anda, saya menyediakan perkhidmatan penghantaran ke SELURUH MALAYSIA dan BRUNEI DARUSSALAM.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...