Pretty Moms Diary

Thursday 19 February 2015

Tips Untuk Ibu - Si Kecil Berselera Makan Dan Menyusu Menjadi-jadi

Ini adalah kisah pengalaman pertama saya mengenali Shaklee.....


Gara-gara anak sulong yang di nursery kerap sakit, demam dan selsema, saya cuba berikan MEAL SHAKES kepadanya. Kesannya memang best sangat-sangat.


Bukan sahaja, dia jarang diserang demam, malah semakin kuat menyusu. Sejak saya tambah Meal Shakes dalam susunya, dia asyik nak minta lagi susu huhu....bestkan.

Kisah yang lebih panjang pengalaman saya berikan Meal Shakes kepada si kecil, KLIK DI SINI UNTUK CERITA BEST SI KECIL BERSAMA MEAL SHAKES

Cara Bancuh Meal Shakes


Testimoni Meal Shakes


Pssstttttt....bukan saya sahaja yang merasa penangan keberkesanan Meal Shakes. Si mommy ini juga mengalami pengalaman yang sama dan lebih dasyat. Bayangkan anaknya yang sangat kurus kering sangat-sangat merisaukan si mommy sehingga......(Jom kita layan Video mommy ni)



Anak Kurus Kering & Selalu Sakit Di Taska, Apa Nak BUAT? from iReach HD on Vimeo.



Kalau ibu-ibu juga ada pengalaman yang sama. Anak kerap sakit, anak tak selera makan. Teringin nak mencuba dan mendapatkan Meal Shakes, bolehlah hubungi saya ya, 016-8315405 - Mama Putri -




Mama Putri

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...