Pretty Moms Diary

Thursday 12 February 2015

1 Tabiat Orang Lelaki Liat Sangat Nak Buat Sehingga Isteri Terpaksa....




Bila isteri-isteri sembang-sembang petang, memang rata-rata orang lelaki liat sangat nak makan vitamin sehingga isteri terpaksa datang suapkan vitamin kepada si suami...hehe.? Ada tak yang mengalami perkara sama seperti mereka? Haha...Memang begitulah cerita-ceritanya.

Kalau kita nak bagi orang lelaki makan vitamin, kita kena sediakan dengan segelas air dan bawa kepada suami yang tengah menonton tv. Sebab, kalau nak tunggu mereka ni makan vitamin sendiri, memang kita akan dengar jawapan "kejap lagi ya"...Betul atau tidak? Begitulah keluhan isteri yang sering saya dengar.

Kalau tidak percaya, cuba tonton video ni. Membuktikan betapa liatnya orang lelaki nak makan vitamin sehinggalah hampir nak lumpuh. Mari kita tengok debat si suami isteri ni gara-gara liat nak makan vitamin....





Bagaimanapun tidak semua orang lelaki liat sangat nak telan vitamin. Abang saya sendiri seorang yang aktif bersukan dan beliau mengamalkan vitamin-vitamin shaklee.



Rahsia beliau, sebelum dan selepas melakukan aktiviti sukan beliau seperti bermain badminton dan berjongging, beliau akan minum ESP untuk memberikan beliau lebih bertenaga dan memelihara serta memulihkan kembali otot yang berkerja keras semasa aktiviti sukan. 

Minum Performance Drink semasa rehat di sepanjang aktiviti sukannya membuatnya merasa lebih cergas dan sangat kurang dahaga.

Adakah suami anda liat nak telan vitamin? Anda boleh berikan hanya Vivix sebab Vivix ni sejenis cecair, minuman tonik. Vivix sangat mudah untuk suami kita minum terus, hanya 1 sudu teh sahaja dalam sehari. 


Suami saya juga agak liat saya nak bagi makan vitamin sebelum ni. Tetapi sejak saya berikan Vivix untuk dia, suami saya sukakannya sebab mudah untuk dia minum begitu sahaja.

Anda ingin cuba membantu suami anda untuk meningkatkan tahap kesihatannya? Saya syorkan berikan suami anda Vivix untuk kesihatan keseluruhan. Jika suami anda aktif bersukan, bolehlah bancuhkan beliau performance drink. 

Gambar di bawah contoh resepi paling sedap bancuh performance drink.




Kalau ada nak tanya lebih lagi, sudi-sudikanlah bercerita dengan saya ya. Boleh whatsapp saya terus, agar lebih mudah untuk kita berbual. Saya Mama Putri, 0168315405.






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...