Pretty Moms Diary

Monday 15 December 2014

Hadiah paling Berharga Buat Diriku Sejak Bergelar Ahli Shaklee


Semua wanita yang melahirkan anak sentiasa mengharapkan yang terbaik dan inginkan pengalaman yang paling bermakna dan indah ketika melahirkan anak. Begitu juga dengan saya. 

Saya melahirkan anak pertama saya, putri sulong saya iaitu Dayangku Putri Diana Raisha pada 7.4.2011, secara 'cesaerean' di hospital kerajaan, Hospital Likas, Sabah. Saat manis melahirkan anak pertama kerana bermulanya dengan gelaran ibu. 


Namun pengalaman buruk yang saya alami apabila melahirkan putri sulong saya di hospital tersebut. Saya tidak ingin menyentuh atau menceritakan apa yang saya alami sehinggakan saya merasakan ianya pengalaman yang buruk kerana itu adalah pengalaman saya sendiri yang pastinya tidak semestinya sama dengan pengalaman orang lain. 

Tetapi pengalaman buruk itu telah membuatkan saya untuk tekad tidak ingin bersalin di hospital tersebut lagi. Makanya saya membuat keputusan untuk bersalin di hospital swasta pada kelahiran anak kedua saya, Dayangku Putri Dania Qisya pada 26.12.2012, secara 'cesaerean' juga. Betapa saya sanggup dan terpaksa menggunakan duit pinjaman peribadi hanya untuk bersalin di hospital swasta kerana saya sudah fobia untuk bersalin di hospital sebelumnya. 

Pada kelahiran putri ketiga iaitu Dayangku Putri Danisha, pada 7.7.2014 dan juga bersalin secara 'cesaerean', saya dengan rasa senang hati dan tanpa rasa terbeban bersalin di hospital swasta. Sudah pasti layanan dan perkhidmatan jauh berbeza dan jauh lebih baik, mengikut pengalaman saya.

Dan apa yang paling penting dan bermakna, saya tidak memerlukan wang pinjaman peribadipada kali ini. Semua jumlah kos perubatan bersalin di hospital swasta tersebut yang hampir mencecah RM6000.00, saya bayar tunai dan sepenuhnya adalah hasil duit bonus shaklee saya. Syukur Alhamdulillah...

Terlalu banyak perubahan ke atas diri saya tetapi inilah hadiah paling bermakna buat diri saya sejak bergelar ahli shaklee.


Mama Putri
Shaklee Independent Distributor
[ ID 892829 ]
Email: mamaputrivitamin@gmail.com
Fb: Irs Shashamom
Whatsapp / SMS 016-831 5405

KISAH MENARIK HARI INI!!!


Ikuti kisah pengalaman beliau yang menderita dengan kulit muka yang penuh jerawat selama 7 tahun, puas mencuba pelbagai produk demi menghilangkan jerawat, tetapi akhirnya bertukar kepada kulit yang cantik, licin, putih dan gebu hanya dalam masa 4 bulan



Lepas 7 Tahun Geram Muka Berjerawat Teruk, Ini Yg Dia Buat from iReach HD on Vimeo.

PROMO BERGANDA-GANDA HANYA DISEMBER!!!


PROMO SR VITA C PLUS

PROMO VITA E COMPLEX

PROMO COLLAGEN POWDER



2 comments:

  1. Alhamdulillah.. skrg giliran aku pula bagi rewards diri sendiri bersalin di hospital swasta 100% tajaan bonus shaklee. Hehehe... merasa juga setelah 3 kali beranak di hosp.gomen.

    Tahniah ira :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya, beruntung sangat n sgt bersyukur. Moga d permudahkan bersalin aya n selamat menikmati perbezaan hospital swasta dgn gomen ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...