Pretty Moms Diary

Tuesday 2 December 2014

4 Tips Memilih Vitamin C Terbaik Dan Paling Berkesan Yang Wajib Diketahui Oleh Pengamal Vitamin C



Adakah anda seorang yang mengamalkan pengambilan supplemen vitamin C setiap hari? Adakah anda bertindak memilih supplemen vitamin C atau cukup sekadar mengambilnya disebabkan ia adalah suplemen  vitamin C. 

Pernahkan anda mengambil tahu dan memilih suplemen vitamin C terbaik dan paling berkesan memandangkan terlalu banyak suplemen vitamin C yang disediakan di pasaran?

Saya juga seorang pengamal suplemen vitamin C, setiap hari. Tetapi saya memastikan suplemen vitamin C yang saya pilih dan makan adalah vitamin C terbaik dan paling berkesan.

Menurut seorang Pakar Pemakanan yang bertauliah dan Ahli Kolej Nutrisi Amerika, Dr. Bruce Miller, beliau menitikberatkan kriteria berikut dalam memilih suplemen vitamin C:
  1. Ia seharusnya menyediakan kira-kira 500mg vitamin C setiap tablet.
  2. Pelepasannya hendaklah berasaskan gam dan resin tumbuhan semulajadi. Ia dikenali sebagai "pelepasan berlanjutan" yang berbeza daripada "pelepasan mengikut masa"
  3. Ia seharusnya mengandungi kompleks bioflavonoid, seperti buah limau, limau gedang, oren dan kompleks hesperidin. Bioflavonoid telah pun dibuktikan dapat membantu vitamin C dengan dua cara. Ia mempertingkatkan penyerapan dan juga membantu vitamin C melaksanakan tugas-tugasnya dengan lebih baik.
  4. Yang paling penting, ia seharusnya diuji secara klinikal untuk memastikan penyerapannya.
Saya memilih Sustained Release Vita-Plus Shaklee. Nampaknya vitamin C yang saya amalkan memenuhi kriteria-kriteria seperti di atas.


SUSTAINED RELEASE VITA C PLUS ADALAH VITAMIN C TERBAIK DAN PALING BERKESAN

  • Shaklee telah mereka formula vitamin C pembebasan berterusan secara semulajadi. 
  • Setiap tablet mengandungi 7.5 hidangan sebiji buah termasuk kulitnya (500mg) dan 1.5 vitamin c buah tersebut dibebaskan pada setiap jam ke dalam tubuh.
  • Ujian klinikal yang dibuat telah menunjukkan vitamin C pada 2 tablet vitamin C shaklee yang diambil dalam jarak 5 jam mampu kekal di dalam plasma darah selama 24 jam.
  • Setiap tablet juga dilengkapi dengan 120mg bioflavonoid. Ia mampu meningkatkan penyerapan dan juga membantu vitamin c melaksanakan tugas-tugasnya dengan lebih baik.

Jadi, apa pula kelebihan yang ada pada vitamin C yang anda makan sekarang? Tiada yang istimewa ataupun tidak pernah ambil tahu? Pilihlah vitamin anda dengan bijak. Pilih vitamin C terbaik dan paling berkesan. Bijak memilih, menang memakai.

Anda nak cuba vitamin C shaklee yang hebat ini? Bulan ini adalah bulan paling sesuai untuk anda mencuba Sustained Release Vita C Plus Shaklee. Sebab apa? Sebab bulan ini ada promosi berganda Sustained Release Vita C Plus Shaklee.


Untuk maklumat lanjut mengenai pertanyaan produk / pembelian produk / keahlian Shaklee / menjana pendapatan 4-5 angka bersama Shaklee, boleh lah berhubung dengan saya.

Mama Putri
Shaklee Independent Distributor
[ ID 892829 ]
Email: mamaputrivitamin@gmail.com
Fb: Irs Shashamom
Whatsapp / SMS 016-831 5405

Untuk pengetahuan anda, saya menyediakan perkhidmatan penghantaran ke SELURUH MALAYSIA dan BRUNEI DARUSSALAM.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...