Pretty Moms Diary

Monday 15 December 2014

BOM Shaklee Kota Belud, Sabah (Business Opportunity Meeting)


BOM KOTA BELUD, SABAH

Syukur Alhamdulillah..selesai sudah BOM yang telah diaturkan pada 13 Disember 2014 di Kota Belud Sabah. Eh..eh...bukan BOM orang tentera punya tau. Haha..ini BOM 'Business Opportunity Meeting' yang di anjurkan oleh Shaklee.

Tujuan BOM ni diadakan adalah untuk menjemput semua orang tidak kira ahli Shaklee atau pun bukan untuk mengenali lebih dekat mengenai menariknya bisnes Shaklee berbanding bisnes yang lain di luar sana.


Selain itu juga, kami bawakan Pakar Nutrisi Shaklee untuk memberikan penerangan keistimewaan dan kehebatan vitamin Shaklee. Haaaa...di sinilah anda berpeluang untuk bertanya apa saja permasalahan tentang kesihatan atau tentang vitamin yang di makan.

Anda yang menghadiri program ini sudah pasti akan terjatuh cinta dengan keistimewaan pelan bisnes yang dijelaskan dan jatuh cinta dengan vitamin-vitamin yang luar biasa dari Shaklee. 

BOM kali ini adalah sangat istimewa buat saya. Sebab apa? Kali ini saya berpeluang untuk membuat perkongsian mengenai perjalanan dan kejayaan hidup saya bersama Shaklee setakat hari ini. Dan syukur Alhamdulillah, perkongsian saya pada hari tersebut memberikan manfaat yang sangat berguna kepada mereka yang hadir dan juga kepada anak-anak Shaklee khususnya.

Apa yang lebih penting adalah semua yang hadir sangat 'enjoy' dan tidak pulang dengan tangan yang kosong.

FAMILY BELLATRIX SAYA YANG HADIR

TERIMA HADIAH KUIZ & GAMES

HADIAH BEST TERMASUK FREE VITAMIN TAU

PERKONGSIAN ILMU DARI SAYA SENDIRI :)
Untuk maklumat lanjut mengenai pertanyaan produk / pembelian produk / keahlian Shaklee / menjana pendapatan 4-5 angka bersama Shaklee, boleh lah berhubung dengan saya.

Mama Putri
Shaklee Independent Distributor
[ ID 892829 ]
Email: mamaputrivitamin@gmail.com
Fb: Irs Shashamom
Whatsapp / SMS 016-831 5405

Untuk pengetahuan anda, saya menyediakan perkhidmatan penghantaran ke SELURUH MALAYSIA dan BRUNEI DARUSSALAM.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...