Pretty Moms Diary

Wednesday 18 February 2015

Rahsia Si Ibu Mengatasi Dilema Badan Letih Lesu Yang Melampau




Dilema badan letih lesu yang melampau-lampau di kalangan wanita yang bergelar ibu. Mengapa ibu ya? Haaaa....inilah faktanya yang orang wanita bergelar ibu ini terlalu banyak tanggungjawab yang perlu di galas setiap hari.


Lagi-lagi ibu yang berkerja dan outstation lagi. Aduhaiiii....agaknya rasa nak patah tulang menulang akibat badan terlalu letih lesu yang melampau, tetapi terpaksa melakukan pelbagai aktiviti dan wajib melaksanakan tugas dan arahan bos.

Cuba kita sama-sama saksikan video ni. Bagaimana si ibu yang kerap mengalami masalah badan letih lesu yang melampau-lampau, sehinggakan terpaksa ambil cuti kecemasan ni, tetapi akhirnya boleh terlebih-lebih bertenaga walaupun bos arahkan outstation lagi dan lagi.





Haaaaa..itulah rahsia si ibu ni. Sekarang beliau dah boleh travel mana-mana tanpa rasa risau dan bebas mengalami keletihan yang mengganggu aktiviti-aktiviti kegemarannya.

Hanya dengan mengamalkan konsisten makan vitamin shaklee seperti Vita-Lea, B Complex, ESP, SR Vita C Plus dan CoQ Health, badan akan rasa lebih bertenaga yang berganda-ganda.

Kalau anda juga mengalami dilema badan letih lesu yang melampau-lampau, bolehlah mencuba vitamin-vitamin ni ya. Nak kongsi-kongsi cerita dilema yang dialami, bolehlah sembang-sembang dengan saya, 0168315405, Mama Putri. 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...