Pretty Moms Diary

Saturday 4 October 2014

MANFAAT & KEBAIKAN ENERGIZING SOY PROTEIN SHAKLEE

Shaklee merupakan syarikat pertama yang mencipta makanan tambahan protein yang berasaskan kacang soya. Hakikatnya, pengasingan protein yang pertama ini dicipta oleh Dr. Shaklee pada awal 70-an. 

Energizing Soy Protein ini diiktiraf seluruh dunia dengan mempunyai kajian klinikal yang ekstensif dan komprehensif serta memiliki KUALITI PROTEIN YANG TINGGI YANG PERNAH DIHASILKAN.

Kacang soya yang digunakan oleh Shaklee hanya mengandungi "non-GMO" (non-Genetically Modified Organism) yang mana IA DIPROSES PADA SUHU YANG RENDAH. Energizing Soy Protein DICUCI DENGAN AIR UNTUK MENGEKALKAN ISOFLAVONES di mana kualitinya terjamin.

Sesetengah protein soya yang terdapat DI PASARAN DI PROSES DENGAN ALKOHOL. Cara pemprosesan ini bukan sahaja MENGHILANGKAN ISOFLAVON YANG BERMANFAAT, MALAH MEMBENTUK KONTAMINASI BERSILANG DENGAN BAHAN-BAHAN KIMIA yang digunakan dalam pemprosesan.

Enegizing Soy Protein dari Shaklee merupakan satu-satunya produk di dalam pasaran yang menjamin MENYEDIAKAN 9 ASID AMINO PENTING yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia itu sendiri. Ia turut diperkaya dengan 5 SUMBER VITAMIN DAN 4 SUMBER MINERAL. 

Selain itu, kandungan Indeks Glisemik (G.I.) nya adalah rendah iaitu 39, di mana ia sangat sesuai kepada pengidap kencing manis. 


MANFAAT UTAMA ENERGIZING SOY PROTEIN: 


  • Untuk kelihatan kekal muda. Asid amino adalah penting dalam membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit dan lain-lain. Pengambilan yang berpanjangan adalah kunci utama untuk kulit lebih muda dan otot lebih kuat dan memberikan tenaga berpanjangan.
  • Memulihkan fungsi prostat. Genistein yang terkandung dalam kacang soya terbukti keupayaannya menyekat pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Ia juga sangat baik dalam pemulihan masalah uterus, ovari, menopaus dan pembesaran prostat.
  • Memberi manfaat baik terhadap hormon. Kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones, yang mana fungsinya bersamaan dengan hormon wanita. Ia membantu merendahkan paras kolesterol, mencegah osteoporosis dan penyakit jantung.
  • Memberikan impak seperti kulit remaja. Ia merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, mengembalikan radian kulit, mencerahkan kulit, mengembalikan kepejalan otot, mempercepatkan penyembuhan luka dan mengurangkan kesan parut mahu pun bekas jerawat.
  • Memberikan tenaga segera dan berpanjangan serta meningkatkan sistem imun. Sekaligus mencegah migrain, imsomnia dan tekanan.
  • Memperbaiki masalah pigmentasi dan kesan kulit tua.
  • Memperbaiki masalah rambut seperti beruban dan keguguran rambut atau kekurangan rambut.
  • Memperbaiki memori. Ia meningkatkan kualiti memori serta memperbaiki dorongan seksual dan meningkatkan rangsangan.

HUBUNGI SAYA UNTUK MEMBUAT PESANAN SEGERA!



Untuk maklumat lanjut mengenai pertanyaan produk / pembelian produk / keahlian Shaklee / menjana pendapatan 4-5 angka bersama Shaklee, boleh lah berhubung dengan saya.


Mama Putri
Shaklee Independent Distributor [ ID 892829 ]
Email: mamaputrivitamin@gmail.com
Fb: Irs Shashamom
Whatsapp / SMS 016-831 5405


Untuk pengetahuan anda, saya menyediakan perkhidmatan penghantaran ke SELURUH MALAYSIA dan BRUNEI DARUSSALAM.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...