Pretty Moms Diary

Monday 10 November 2014

MUDAHNYA MENDAFTAR AHLI SHAKLEE

Ingin menjadi ahli Shaklee? Mudah sangat, tak kisah sama ada untuk makan sendiri atau untuk menambah pendapat. Macamana caranya?

Anda ada 2 pilihan;

(1) Yuran pendaftaran hanya RM65. Yuran ini adalah untuk menampung kos BUSINESS KIT yang mengandungi katalog, Product Guide dan Business Manual. Kos penghantaran member kit ke Semenanjung Malaysia adalah RM10, dan jika ke Sabah/Sarawak kosnya adalah RM20. Jika anda pergi sendiri ke mana-mana branch Shaklee untuk mendaftar, maka anda tidak perlu membayar kos penghantaran member kit ni, anda hanya perlu mendaftar dengan menggunakan ID 892829 iaitu saya sebagai / upline.

Atau,



(2) Buat pembelian dalam 1 RESIT berjumlah 200UV Point, iaitu bersamaan lebih kurang dalam RM650 dan anda akan mendapat KEAHLIAN SECARA PERCUMA (Bernilai RM65.00). Anda juga akan menerima CASH BONUS (Bernilai lebih kurang RM30.00++) di bulan berikutnya. Disini anda telah jimat hampir RM100.


JAMINAN KEISTIMEWAAN MENJADI AHLI SHAKLEE


1. Boleh membeli produk Shaklee pada harga ahli (25% lebih murah dr harga runcit)
2. Dapat CASH BONUS/ CASH REBATE hasil daripada pembelian setiap bulan sehingga 21%.
3. Berpeluang membuat bisnes Shaklee secara online atau offline jika ingin menambah pendapatan dengan bantuan Mentor.
4. ACCESS ke GROUP ISTIMEWA di bawah naungan Master2 Shaklee yang hebat. Di dalam group tersebut, anda akan didedahkan dengan info2 mengenai setiap produk dan rahsia2 bagaimana untuk menjalain bisness Shaklee sekiranya berminat.
5. Tutorial, coaching, seminar secara online dan offline secara berterusan.
6. Tiada paksaan untuk mencari downline. Ada downline atau tiada downline, terpulang kepada individu tetapi CASH BONUS tetap boleh terima walaupun untuk makan sendiri.
7. Paling unik Shaklee sistem ni, tiada istilah HEADHUNTING, downline boleh kejar pangkat upline atau lebih tinggi pangkat daripada upline. Dalam shaklee, usahalah yg menentukan sama ada kita berada d atas atau pun d bawah.


APA PELUANG DAN GANJARAN YANG SHAKLEE SEDIAKAN JIKA ANDA SIRIUS UNTUK BERBISNES?


Program Subsidi Kereta

Program Subsidi Kereta Shaklee ialah program insentif tajaan Shaklee untuk semua Pemimpin Jualan Shaklee yang menepati syarat-syarat kelayakan yang ditetapkan.

Pemimpin Jualan yang layak akan memperoleh kredit kereta setiap bulan apabila mereka memenuhi syarat prestasi minimum untuk Program Subsidi Kereta

Program Insentif

Sebaik sahaja anda mencapai pangkat Supervisor, anda boleh mula memperoleh mata ganjaran dalam Program Insentif, yang memberikan pelbagai keistimewaan termasuk pelancongan eksklusif yang ditanggung sepenuhnya oleh syarikat.


















PENGGUNA TEGAR SHAKLEE WAJIB MENDAFTAR AHLI



Teramatlah rugi jika sekiranya kita pengguna tegar produk shaklee, apatah lagi sedara mara pun pengguna tegar, tetapi tidak menjadi ahli kerana point pembelian kita tu akan diberikan kepada ahli shaklee yang jual shaklee dengan kita. Beliaulah yang akan dapat CASH BONUS dan faedah2 lain atas pembelian-pembelian kita tu.



Kalau rasanya shaklee ni sudah serasi dengan kita sekeluarga, kan lebih berbaloi menjadi ahli, sambil mengamalkan produknya, sambil menikmati faedahnya. 

Sama seperti saya, permulaan dulu menjadi ahli hanya untuk makan sendiri, tetapi akhirnya saya terjatuh cinta pada satu persatu produk shaklee sehinggalah jatuh cinta dengan Shaklee








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...