Pretty Moms Diary

Sunday 23 November 2014

Pengedar Shaklee COD Area Kota Kinabalu, Sabah Dan Penghantaran Ke Seluruh Malaysia, Singapore Dan Brunei

Buat yang tidak mengenali saya, jom berkenalan dengan saya. 

Saya di kenali sebagai Mama Putri, ibu kepada tiga orang putri-putri kecil yang sangat comel dan sangat aktif. Saya mendaftar sebagai Shaklee Independent Distributor sejak June 2013 sebagai pengguna dan akhirnya menjadi pengguna tegar dan akhirnya terjebak ke dunia bisnes shaklee dengan hanya berkongsi kebaikan dan keistimewaan shaklee.

Saya pengedar shaklee COD area Kota Kinabalu, Donggongon, Penampang, Putatan, Kolombong dan area yang berhampiran dengannya. Memandangkan kampung halaman saya adalah di Pulau Labuan, anak jati Labuan, oleh itu saya juga menyediakan stok saya di Labuan iaitu di Kg. Batu Arang Satu.

Saya juga menyediakan perkhidmatan COD kepada warga negara Brunei memandangkan ibu saya seorang warganegara Brunei dan sering berulang alik ke sana termasuklah kawasan Temburong. Kepada anda warga Brunei, anda juga boleh memilih untuk penghantaran menggunakan perkhidmatan pos jika mahu. Juga membuat penghantaran ke seluruh Malaysia dan Singapore.

Saya mula mengenali shaklee melalui percubaan memberikan Meal Shakes kepada anak pertama saya yang sering sakit semasa di nursery. Hasil percubaan pertama saya telah membuahkan hasil yang memberangsangkan. Percubaan seterusnya ke atas set kurus shaklee juga memberikan kesan dan perubahan yang positif dan akhirnya membuatkan saya jatuh cinta dengan shaklee.

Saya mula berkongsi kebaikan dan keistimewaan shaklee kepada keluarga dan orang di sekeliling saya. Seorang demi seorang mencuba dan bertindak menjadi ahli shaklee. Maka dengan itu, bermulalah dunia shaklee saya sebagai seorang pengguna tegar dan juga seorang ahli bisnes shaklee.

Menjadi tanggungjawab saya untuk memberikan perkhidmatan yang terbaik kepada mereka yang menjadi pelanggan-pelanggan tetap saya dan juga mereka yang menjadi ahli shaklee di bawah naungan saya tidak kira sama ada mereka menjadi ahli hanya untuk makan sendiri atau pun untuk mengambil peluang untuk menjalankan bisnes shaklee.

dengan itu, jika anda berada di kawasan sekitar Kota Kinabalu dan inginkan perkhidmatan COD, bolehlah berhubung terus dengan saya.










Untuk maklumat lanjut mengenai pertanyaan produk / pembelian produk / keahlian Shaklee / menjana pendapatan 4-5 angka bersama Shaklee, boleh lah berhubung dengan saya.


Mama Putri
Shaklee Independent Distributor 
[ ID 892829 ]
Email: mamaputrivitamin@gmail.com
Fb: Irs Shashamom
Whatsapp / SMS 016-831 5405


Untuk pengetahuan anda, saya menyediakan perkhidmatan penghantaran ke SELURUH MALAYSIA dan BRUNEI DARUSSALAM.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...