Pretty Moms Diary

Wednesday 19 November 2014

Perbezaan Vita-E Shaklee - Dilengkapi Dengan Selenium Untuk Meningkatkan Keberkesanan



Dibuat dari minyak soya organik dan biji gandum, yang kaya dengan vitamin E, diekstrak d-alpha tocopheryl, d-alpha tocopherol yang aktif secara fisiologi dan digabung dengan 8 jenis vitamin E (alpha, beta, gama, delta). Ianya adalah vitamin E yang paling lengkap dipasaran.


Mengandungi 10mg Selenium semulajadi yang akan membantu tubuh kita menyerap vitamin E tersebut dengan lebih berkesan, memelihara membran sel-sel, sel darah merah dan tisu-tisu otot. Ia juga merupakan penyahtoksik semulajadi logam berat seperti raksa, kadmium dan mengukuhkan anti-oksidan dan melindungi retina.





APAKAH MANFAAT UTAMA YANG KITA DAPAT DENGAN MENGAMALKANNYA


1. Melindungi Jantung - Melindungi sel darah merah untuk mengelakkan pengasidan lipid; Meningkatkan koletrol HDL; Mengurangkan tekanan darah; Menghalang platelet darah melakat kedinding arteri; Menghalang anemia hemolitik.
2. Mempertingkatkan Kemampuan Reproduktif - Mampu memulihkan kemampuan reproduktif. Para lelaki yang mengambil 600IU-800IU vitamin E sehari mampu meningkatkan kiraan sperma mereka.
3. Anti-penuaan - 1 kapsul sehari mampu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus, parut, akne dan bintik penuaan. Ia juga mampu memulihkan tesktur kulit dan ton muka, dada dan otot peha.
4. Anti-oksidan Yang Kuat - Membantu melawan kanser, megukuhkan sistem imun, menghalang atau melambatkan pertumbuhan tumor, mengurangkan kerosakn akibat radikal bebas. Ia juga membantu memperbaiki masalah oksidasi- katarak dan masalah penglihatan.
5. Kelestarian Tenaga - Meningkatkan kelestarian Seksual dan tenaga dengan membekalkan oksigen yang lebih.
6. Memperbaiki Arthritis - Meningkatkan keanjalan salur darah, memperbaiki kitaran darah, merawat bahu kejang, pening, buasir, urat varikos, sakit sendi.
7. Menghalang Keguguran - Merawat musculus pectoralis fibrosis otot dada, sindrom prahaid dan sindrom menopaus.
8. Memperbaiki Parut - Memperbaiki bengkak dan ulser kulit. Boleh disapu terus pada kesan luka bagi menghilangkan kesan parut.



HUBUNGI SAYA UNTUK MENDAPATKAN PRODUK DENGAN SEGERA



Untuk maklumat lanjut mengenai pertanyaan produk / pembelian produk / keahlian Shaklee / menjana pendapatan 4-5 angka bersama Shaklee, boleh lah berhubung dengan saya.


Mama Putri
Shaklee Independent Distributor 
[ ID 892829 ]
Email: mamaputrivitamin@gmail.com
Fb: Irs Shashamom
Whatsapp / SMS 016-831 5405


Untuk pengetahuan anda, saya menyediakan perkhidmatan penghantaran ke SELURUH MALAYSIA dan BRUNEI DARUSSALAM.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...